Rabu, 25 November 2009

sahabat

sahabat?
aku blh ungkai dgn 3 words.....BEST,GORGEOUS,REMIND.....
2 la yg aku blh describe, seronok menambah kenalan sedunia...lebih2 lagi bile kami same2 menuntut di KITAB aka MTQPP (jgn marah yer)

1. BEST
- diorang sentiasa disisi aku bile aku memrlukan utk ketawa,menangis,kdg2 hangin xtentu pasal...merekalah sahabt,merekalah teman,merekalah teman bergaduh (manje2), merekalah everything utk aku bile dok jauh2 kt penang 2...
- best sbb diorg slalu teman aku nk pg mane2
- best sbb diorg always teman aku mkn w/pun dh kenyang..huhu
- yg pling best sbb diorg sentiasa memahami kerenah aku yg aku sendiri xfhm..(errr..)

2. GORGEOUS
- cantik2...tapi AWAS! mawar berduri...
- cantik dihiasi warna2 solehah..
- cantik dihiasi NUR Al-Quran
- cantik dgn santunnya,tuturnya
- cantik2 la.....(sape lg nk puji klu bkn aku sahabat diorang =) )

3.REMIND
- part ni paling aku suka ttg diorg.....
- always ingatkan aku kekuasanNYA walau aku hanya memandang mereka...
- sentiasa punya naluri kesusahan aku...(kuat bonding ye..huhu)
- mengingatkan aku bahawa aku juga hamlatul Quran....
- aku dtg dgn sifar, dan aku pulang dgn secebis ilmu NYA....

aku bersahabat dengan manusia2 yg sentiasa mengingatkanku......ALHAMDULILLAH.....
SYUKRAN YA RABB..........





p/s : aku makin suke ber'blog'....mcmne nie? errr........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan