Jumaat, 8 Oktober 2010

my new hapdet!

salam alayk teman2..(^^) keif hal??
huhu...sgt2 lama xhapdet ini blog..ape bz sgt ke kamoo ni wahai tuan blog..kehkeekeh...
den xbz mne...tp bz le jgk.huhu

ALHAMDULILLAH..aku msh diberi pluang utk b'nfs di alam semntra ni..msh b'peluang mnikmati hidup yg smakin m'bahagiakn ALHAMDULILLAH YA RABBI..jika ini satu kenikmatan, syukur ya ALLAH...(^^)

entri latest ni xd ape2 nk cite...syukur aku msh blh menaip n ingt password blog..hikhik..ni smua gara2 men'sibuk'kan diri dgn keja bru..huhu..ALHAMDULILLAH, aku diberi pluang utk dok kt tmpt aku prktikal dlu..seronok keja sni..mcm2 pglmn dpt..n aku smakin realize yg aku smakin byk tggjwb..pd ibu, pd ayah, pd keluarga, pd keja, pd msa dpn..YA ALLAH, Bantu aku..smakin takut nk hdapi hari2 mndtg..dugaan bgaimna lg yg akn aku tempuhi....insyaALLAH, ALLAH always by myside....(^^)


'sabar itu manis bila dikenang'

p/s: entri cacar marba..huhu..skil penulisan kna asah byk ni..*btlkn niat.....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan